sábado, marzo 20, 2010

Novos escritores e TICs

Ola a todos/as!! Hoxe estou moi contenta porque descubrín que unha ex-alumna miña ten un blog no que publica os seus propios relatos e faino moi ben. Quen o ía dicir, unha alumna que tiña faltas de ortografía en 1º da ESO agora escribe relatos sen ningunha falta e moi ben redactados, o que fan as Tecnoloxías da comunicación, eh!! O blog desta rapaza é Pálida Sombra. Quero que isto sirva de exemplo para docentes de linguas, se queredes que escriban ben, mandádelles facer un blog de algo que lles guste, veredes como escriben.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

grazas pola entrada Araceli!

jajjaaa, si, si que tiña moitas faltas pero o de redactar xa me ía tirando!
A min o blog non mo mandou facer ninguén, pero si que é algo do que se aprenden moitas cousas, empezas a ler outros blogs e a opinión da xente e como pensa, aprendes moito sobre deseño e web e tes un sitio onde expresarte por enteiro e abrirte ó mundo.

O teu blog tamén é moi interesante, engadirei unha ligazón no meu para que te visiten!

un bico :)

Araceli dijo...

Xa me imaxinei que ti o facías porque querías, e é unha boa iniciativa.

Alédome moito do teu progreso e graciñas polos comentarios!!

Bicos.

Anónimo dijo...

Araceli! Son Alejandra, unha ex-alumna túa, tamén! Non sey si te acordarás de min!Spero que sí.
Hai moito tempo que non sey nada de ti, spero que che vaia todo moi ben!
Un biquiño:)

Araceli dijo...

Ola, Alejandra!! Claro que me acordo de ti, como olvidarvos, je, je! De momento, podo dicir que me vai todo moi ben, teño saúde, a miña familia está ben, teño o traballo que me gusta e un home estupendo que me quere moito. Q máis podo pedir. Non me queixo.

E ti que tal?? Q é da túa vida?? Conta algo, tes blog?? fotolog, si, verdade? A ver se te animas a facer un blog de algo que che guste a ti, como fixo Judith e así practicades a ortografía (antes de escribilo no blog, falo en word e xa che corrrixe os fallos, despois pégalo no blog e listo).

Cóidate moito e que che vaia ben nos estudos!!

Saudiños.