miércoles, febrero 28, 2007

¡Outra vez de prácticas!

¡¡Ola!! Xa fai unha semana e algo máis que empecei as prácticas II. Estou encantada. Son algo máis levadeiras cás de segundo porque xa non me chama todo a atención, xa sei como funciona o colexio e como se comportan os nenos. Agora só teño que analizar o transcurso das clases e reflexionar sobre a práctica que se leva a cabo en cada unha delas. Teño pensado presentar a memoria de prácticas en formato de páxina web, grazas ós coñecementos que adquirín nesta asignatura. O certo é que foi moi útil. Así queda mellor a memoria, je, je! Dá máis traballo pero agora que xa me familiaricei co frontpage, haberá que rentabilizar esas horas de "estrujamiento" de cerebro para descubrir como funcionaba o programa. ¿Ou non?

3 comentarios:

Adriana dijo...

Bien Araceli, adelante¡¡¡¡ Sabes que puedes contar conmigo en todo lo que necesites
Adriana

Anónimo dijo...

Hola Ara! que guay que puedas hacer la memoria como pagina web! me das envidia...jeje. Yo ni puedo hacerla a ordenador,flipaaaaaa! Tengo que hacerla a mano y en una libreta (y menos mal que no tiene que ser de dos rayas!!!). Y, bueno, creo que mi ilusión de poder hacer la unidad didactica como webquest ya se esfumó...En fin, habrá q tener paciencia, pero eso sí, el día q tenga una oportunidad voy a poner patas arriba el mundo de la enseñanza tradicional.PROMETIDO!!!! jejej

Araceli dijo...

Jo....r!!! Pero quen é o teu titor/a de prácticas, ho!
Como se lle ocorre semellante cousa estando en maxisterio, formándonos como futuros educadores?? É patético. Na era da información e da comunicación, non poder utilizar o ordenador.
Pois eu ensineille o que ía ser o meu diario de prácticas ó meu titor en formato de páxina web e dixo que lle gustara moitisimo a idea, asique eu toda contenta. Q dá menos traballo facelo na libreta, eh! Pero paréceme moito mellor neste formato de web porque podes meter enlaces e fotos e vídeos e todo o que se che ocorra.
Que eu tamén ando coa libretiña, eh! O que pasa é que ó chegar á casa, pásoo ó frontpage. Bueno, pois ánimo, que che sea leve.